پول همه چیز نیست!!!

با اون میشه یه خونه خرید،

 

ولی آسایش رو هرگز




میتونی باهاش ساعت بخری،

  ولی فرصت رو هرگز



 

میتونی با پول  مقام و درجه بخری

 

ولی آبرو و منزلت رو هرگز




میتونی  یه تختخواب شیک بخری

 

ولی خواب راحت رو  هرگز




میشه باهاش کتاب خرید


ولی فهم و شعور رو هرگز



 

میتونی با هاش دارو بخری


اما سلامتی رو هرگز



 

میتونی یه همسر زیبا داشته باشی


    ولی عشق واقعی رو  هرگز




بنابراین


 می بینی که پول همه چیز نیست



 

و اغلب هم باعث ایجاد رنج و زحمت میشه




و من به عنوان یه دوست میخوام که


  رنج و زحمت را ازت دور کنم



پس

هر چی پول داری، بفرست واسه من.

 

تا این که من رنج اون را به جای تو تحمل کنم
 

(لطفاً فقط وجه نقد)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد