امید

یک روز که در یک بیمارستان نشسته بودم به طور ناخواسته صدایی شنیدم متوجه شدم دو متخصص غدد با یکدیگر صحبت می کنند و اصطلاحات مختلفی بین آنها رد و بدل می شد یکی از آنها می گفت چطور چنین چیزی ممکن است هر دوی ما از داروهای یکسان استفاده کردیم. و شیوه درمان هم یکی بود. حتی زمانبندی درمان هم مانند هم بود. چگونه است که درصد موفقیت من برای معالجه بیماران 22 درصد است ولی تو 74 درصد موفقیت داشتی آنهم برای چنین سرطانی!

راز کار تو در چیست؟

همکارش به او پاسخ داد هر دوی ما از داروهای یکسان استفاده کردیم. اما من به بیمارانم یک چیز دیگر هم می دادم و آن امید بود. با همه آمارهای نگران کننده ای که در مورد این بیماری وجود دارد، من همیشه تأکید می کنم: «ما یک شانس داریم.» 

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://se7enboys.blogsky.com

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ \


سلام دوست عزیز...
وبلاگ جالبی دارین....
اگه تمایل به تبادل لینک بودین لطفا منو با اسم وب عاشقان دل شکسته لینک کنید بعد بهم خبر بدید تا من هم شما رو لینک کنم!
در ضمن اگه می خوای چزو پر بازدید کننده ترین وب ها باشی یه سر به وب من بزن تا راهنماییت کنم ...
ثبت نام در بین 150 موتور جستوجوگر (رایگان)
www.se7enboys.blogsky.com
شاد باشی دوست من

تشریف بیارین منتظرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد